Persbericht | Hanzehogeschool Groningen kiest voor digitale werkplekken van Bossers & Cnossen

Groningen, 5 oktober 2017 – Bossers & Cnossen zal de Hanzehogeschool Groningen faciliteren met de levering en onderhoud van haar digitale werkplekken. Na de Europese aanbesteding Werkstations is Bossers & Cnossen geselecteerd als meest geschikte partner.

De dienstverlening aan de Hanzehogeschool bestaat uit het leveren van desktops, thin clients, beeldschermen, tablets en aanverwante randapparatuur. Bossers & Cnossen adviseert daarmede over ontwikkelingen op het gebied van techniek en functionaliteit, prijs, duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Daarnaast verzorgt het bedrijf het labelen van de apparatuur, het verhelpen van storingen en plaatsing op locatie bij de Hanzehogeschool. Vervangen apparatuur wordt  op duurzame wijze  afgevoerd en verwerkt of in samenspraak met de Hanzehogeschool voor maatschappelijk verantwoorde doelen ingezet.

De samenwerking tussen Bossers & Cnossen en de Hanzehogeschool wordt aangegaan voor een periode van twee jaar met de optie voor twee verleningen van één jaar.

Over Hanzehogeschool Groningen

De Hanzehogeschool Groningen is de oudste multisectoriële hogeschool van Nederland. In 2013 vierde zij haar 215-jarig bestaan. Met vestigingen in Groningen, Assen, Leeuwarden en Amsterdam telt de hogeschool ruim 27.000 studenten en ca. 3.000 personeelsleden. De hogeschool ontwikkelt zich met ruim 50 lectoraten, 4 kenniscentra en 2 Centers of Expertise tot een kennisinstelling voor hoger onderwijs en toegepast onderzoek. Dit gebeurt uiteraard in nauwe samenwerking met het bedrijfsleven en maatschappelijke instellingen.

Jurgen Zeedijk
Senior Accountmanager Bossers & Cnossen
jurgen.zeedijk@bnc.nl
M. 06 3100 2307