logo bnc

En dit is wat je doet als Servicemanager

In deze rol ligt de nadruk op de proceskant van onze dienstverlening. Als Servicemanager organiseer je de interne RCA-overleggen en bespreek je contracten met onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor de informatie en communicatie naar hen, ook in geval van een incident, en doet verbetervoorstellen. Daarnaast maak je een accountplan, leg je resultaten vast en evalueer je SLA-rapportages met de klant. Je hebt een helder overzicht van de totale strekking aan dienstverlening die Bossers & Cnossen biedt. Als Servicemanager denk je met de klant mee door te luisteren en samen te werken. De signalen die jij bij de klant oppikt deel je in het team, zodat er gezamenlijk mooie voorstellen ontstaan.

Bij Bossers & Cnossen vind je veel afwisseling, werk je samen met enthousiaste collega’s en is er volop ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling.

Samengevat: Jij

  • Beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Beschikt over ruime en relevante werkervaring;
  • Komt krachtig en overtuigend over in zowel woord als geschrift;
  • Bent fulltime beschikbaar.

Ga jij verwachtingen overtreffen?

Ben jij die dienstverlener die de verwachtingen van onze klanten weet te overtreffen? Dan zijn we op zoek naar jou.

Enthousiast geworden?

Terecht: bij Bossers & Cnossen kom je in een gezellig team te werken! Geen straf dus om hier iedere werkdag weer naartoe te mogen komen. Solliciteren kan online via het formulier. Als wij een match zien, nodigen we je uit voor een kop koffie.

Direct online solliciteren?