logo bnc

Wat ga je doen als Support Engineer?

Vanuit onze afdeling ICT Dienstverlening ondersteunen we onze klanten bij de inrichting en het beheer van hun ICT-omgeving. Jij bent daarbij het visitekaartje richting de klant: als Support Engineer verleen jij de eerstelijns ondersteuning, verricht je tevens controlewerkzaamheden en verzamel je achtergrondinformatie ten behoeve van eerste- en tweedelijns storingsafhandeling. Je onderhoudt frequent contact met zowel klanten als collega’s.

Mark Teuben

Engineer

Wil je meer weten over de vacature?
Neem dan contact op met Mark!

Solliciteer direct

Deel deze vacature

Hoe ziet jouw dag eruit?

  • Telefonisch en per e-mail te woord staan van klanten en leveranciers;
  • Dagelijks beheer en monitoring van servers, netwerk, randapparatuur en back-up oplossingen van klanten;
  • Verhelpen van storingen conform de afgesproken SLA’s;
  • Loggen en verwerken van requests, incidenten en changes.

Technologie waarmee je dagelijks mee gaat werken:
IBM Softlayer, Cloud Werkplekken, Office 365, Exchange Online, Intune, Teams, Sharepoint, SolarWinds & KeepIT Cloud backup, Cisco Meraki, Linux, Zabbix-monitoring.

Wie zijn wij

Nu en in de toekomst gaat IT over de gebruiker. Bossers & Cnossen beheerst en beheert  het hele speelveld. Van narrowcasting tot en met het inrichten van een complete werkomgeving via de Cloud. Ons doel? Iedere gebruiker de juiste IT-middelen.

We bestaan inmiddels ruim 30 jaar en daar zijn we erg trots op! Onze noordelijke roots zorgen voor een pragmatische aanpak. Afspraak is afspraak en levering binnen budget en tijd zijn voor ons dan ook vanzelfsprekend.

Maar ook voelen we ons verantwoordelijk over hóe we dat doen. In het kader van a smaller footprint zijn we aangesloten bij het streven vanuit de provincie Groningen om in 2035 CO2 neutraal te zijn. Zo voeren we o.a. duurzaam beleid ten aanzien van vervoer en hergebruik van verpakkingsmaterialen. Ook bieden we meer mensen een kans om IT-vaardig te blijven door bijvoorbeeld via ons B&C Fund gebruikte pc’s een goede plek te geven.

Wie ben jij

Een enthousiaste collega met een flexibel en optimistisch karakter. Een goede telefoonstem en een professionele benadering is uiteraard een ‘must’. Uitstekende contactuele eigenschappen en klantgerichtheid vinden we dan ook erg belangrijk. Je bent in staat ook onder hoge werkdruk rustig te blijven en de klant professioneel te woord te staan. Verder heb je een goede balans tussen klantbelang en bedrijfsbelang.

Je beschikt over

  • Relevante opleiding en/of werkervaring;
  • ITIL-certificering;
  • Goede spreek- en luistervaardigheden en stressbestendigheid;
  • Kennis van Microsoft besturingssystemen en Office-producten op server en cliëntniveau;
  • Kennis van hardwarecomponenten (cliënt, server en netwerk);
  • Microsoft certificaten (zoals MCSA) (een pré);
  • Ervaring met het ITSM ServiceNow-pakket (een pré).

Wat kun je van ons verwachten?

  • Samenwerken met enthousiaste collega’s;
  • Volop ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling;
  • Zelf jouw groeipad vormgeven;
  • Mogelijkheden tot volgen van gespecialiseerde leverancierstrainingen;
  • 24 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Mogelijkheid tot aankopen van extra vakantiedagen;
  • Aantrekkelijke pensioensregeling;
  • Fietsplan, sportplan en vitaliteitsprogramma;
  • Actieve personeelsvereniging met ontzettend gave uitjes.

Enthousiast geworden?

Hier kom je in een gezellig team te werken! Wij geven je vrijheid en zelfstandigheid en verwachten dat jij weet hoe je jouw doelen kunt bereiken. Spreekt dit je aan? Dan kijken we uit naar jouw sollicitatie. Als we een match zien, nodigen we je uit voor een kop koffie.

En dan...

Zien we een mooie kans om jou bij B&C te verwelkomen? Dan doen we je een passend voorstel. Wanneer je bij B&C aan de slag gaat, verven we je in de eerste maand blauw! Je gaat kennis maken met alle bedrijfsonderdelen. Coaching on the job geeft jou een vliegende start. Wij kijken uit naar jouw komst!
 

Acquisitie op basis van deze publicatie wordt niet op prijs gesteld.