Hoe word ik een Tech-savvy Assistant?

We leven in een wereld die continue in verandering is, sneller gaat en steeds complexer wordt. Bedrijven worden geconfronteerd met uitdagingen waar de traditionele hiërarchische organisatiestructuren niet meer lijken te werken. Om de nodige creativiteit, wendbaarheid en flexibiliteit te faciliteren zijn andere manieren van denken en samenwerken nodig. Met technologie en connecties ontstaan nieuwe sociale structuren die nu al grote impact hebben op veel organisaties én op de manier waarop wij werken.

 Deliver better results faster by using more
 of the technology at your fingertips


Ook voor jou als assistant geldt dat technologie steeds belangrijker wordt in je werk. Abhijit Bhaduri (spreker, schrijver) spreekt over digital tsunami, dat vinden wij een mooie omschrijving om aan te geven dat de wereld overspoeld wordt door digitale ontwikkelingen. Tijd om een tech-savvy assistant te worden.

Tech-savvy?!

Je ziet de kreet steeds vaker op CV’s verschijnen en recruiters lijken er vaker naar te vragen. Wat betekent tech-savvy precies? Wij omschrijven de volgende negen vaardigheden:

In een reeks van webinars (5 in totaal)  gaan we dieper in op deze negen kernvaardigheden. Heel veel trends komen aan de orde, hoe technologie impact heeft op de manier waarop we werken, we staan stil bij termen als “Working Out Loud”  en “Zero email beleid”, we informeren je over de nieuwe tooling die vanuit Start-ups steeds meer corporate land binnen dringt en natuurlijk hele praktische tips op basis van de tooling & devices waar je nu mee werkt. Wil je weten wat je ongeveer kunt verwachten: meld je dan nu aan voor het gratis kennismakings webinar op donderdag 19 oktober van 12.00 – 13.00 uur. Natuurlijk kun je je ook direct aanmelden voor deelname. Als je dit voor 25 oktober doet ontvang je een early bird korting van 15%.

Aan het einde van het programma:

Ben je tech savvy, wat betekent dat:

  • je op de hoogte bent van de laatste (IT) trends en ontwikkelingen;
  • weet je de impact van deze ontwikkelingen op waarde te schatten voor je eigen werkomgeving en werk;
  • werk je (nog) handiger met de tooling die je tot je beschikking hebt;
  • weet je welke tooling beschikbaar is om je werk en dat van je manager(s) & collega’s nog handiger, slimmer en leuker gedaan te krijgen;
  • ben je een adviseur richting je omgeving als het gaat om slim en effectief samenwerken.

“Liane laat je op een onderhoudende, interactieve en praktische manier kennismaken met de laatste (IT)trends en ontwikkelingen voor assistants. Zij laat zien hoe je door het omarmen hiervan, (nog) handiger kunt werken, samenwerken. En zaken voor je CEO en MT slimmer en leuker kunt realiseren.” – Maartje C. Smeenk

 

Data

Donderdag 19 okt Kennismakings webinar Gratis introductie over het programma
Donderdag 9 nov Webinar 1 Platform & app’s, gadgets
Donderdag 16 nov Webinar 2 Productiviteit & zoeken
Donderdag 23 nov Webinar 3 Samenwerken & Cloud
Donderdag 30 nov Webinar 4 Hardware & Privacy/Security
Donderdag 7 dec Webinar 5 Kunstmatige Intelligentie & andere trends

Alle webinars vinden plaats van 12.00 – 13.30 uur en kun je zo vanaf je lunch plek online volgen. Het enige wat je nodig hebt is een goede internetverbinding. Deelnemers aan het programma kunnen een half jaar lang gebruiken maken van de kennis en expertise van onze tech-savvy coaches. Hiervoor is een aparte online ruimte waarin je kunt chatten met alle deelnemers die aan het programma meedoen en (eventueel 1-op-1) je vragen stellen aan de Tech-savyy Coaches van Bossers & Cnossen.

Achteraf terugkijken kan altijd. Alle webinars worden opgenomen.

Kosten

De gehele reeks van 5 webinars inclusief online vervolg ondersteuning tot en met het einde van 2017 kost € 295,- per deelnemer (ex BTW). Werk je bij een organisatie die reeds klant van Bossers & Cnossen is, dan heb je geluk en ontvang je automatisch 10% korting! Mocht je met meerdere collega’s willen deelnemen? Neem dan contact op met ons, want we hebben interessant kortingen voor bedrijven met meerdere deelnemers.

Wil je tech-savvy worden?

Aanmelden Webinar Downloaden flyer


Jouw tech-savvy programma maatje

Liane Duit is Social Business Strateeg. Lang … lang geleden startte zij haar carrière als secretaresse. Nog altijd heeft zij belangstelling voor het vak. Zij schreef meerdere white papers en blogs over de toekomstige rol van de secretaresse en door haar enthousiasme en drive is zij Tech-savvy Assistant workshop gestart. Liane houdt zich bezig met de toekomst van werk en nieuwe workspaces van waaruit mensen (gaan) werken. Zij heeft een heldere visie over de nieuwe manier van werken en een duidelijke mening over het belang van creativiteit binnen elke organisatie.

@leduit | liane.duit@bnc.nl | 06 5236 7010 | LinkedIn