Welkom bij mijnbnc
Wij vinden het belangrijk dat alles overzichtelijk en laagdrempelig voor je inzichtelijk is en werken hard aan verdere verbeteringen van ons portaal.
Regel het zelf
Webshop
HaloPSA
24/7 incidenten melden, inzien en aanvragen doen.
Klantportaal
Met mijnbnc kan je altijd en overal
bij jouw persoonlijke B&C-omgeving
& blijf je altijd op de hoogte.
Na een bestelling controleert je vaste contactpersoon altijd nog even de opdracht. Bij twijfel of je bestelling wel klopt, bellen we even, zodat we kennelijke vergissingen voorkomen. Omdat we vrijwel alle leveringen uitvoeren met eigen transport, maken wij geen gebruik van track en trace. Je krijgt van ons een dag van tevoren per e-mail bericht wanneer wij langskomen om de apparatuur bij je af te leveren.
In het Service Portaal kan gepaste hulp gevonden worden voor uiteenlopende vragen. Je kan zelf een service ticket registreren en de voortgang van de oplossing van je storing en/of incident volgen. Ook vind je een rapportage van het aantal gemelde incidenten, doorlooptijd van de oplossing en alle afgehandelde tickets.