Service Manager
Bossers & Cnossen is een toonaangevende IT-dienstverlener gespecialiseerd in Managed Services, IT-infrastructuur en werkplekoplossingen. Met een sterk klantgerichte focus streven wij ernaar om onze belofte – beter dan beloofd – telkens weer waar te maken.
Service Manager
Wat ga je doen?
- Als Service Manager ben jij de verbindende factor tussen onze klanten en onze interne organisatie als het gaat om de kwaliteit van de IT-dienstverlening. Je bent verantwoordelijk voor het bewaken van afspraken binnen SLA’s, het optimaliseren van onze Managed Services en het continu verbeteren van de klanttevredenheid.
- Naast het bestaande SLA-beheer ligt er een belangrijke kans voor jou: het verder vormgeven en implementeren van een XLA-aanpak (Experience Level Agreement). Daarmee ga jij het verschil maken op het gebied van customer experience binnen onze dienstverlening.
- Ook heb je een duidelijke commerciële rol: je werkt samen met accountmanagement aan klantdoelstellingen en sturing op KPI’s en OKR’s. Daarmee zorg je voor een optimale balans tussen klantbeleving, dienstverlening en commerciële doelstellingen.
Verantwoordelijkheden.
- Opstellen, bespreken en onderhouden van Service Level Agreements (SLA’s) met klanten.
- Uitvoeren en analyseren van klanttevredenheidsonderzoeken (KTO) en het breed delen van inzichten binnen de organisatie.
- Opstellen van Service Level Rapportages (SLR) en adviseren over verbetervoorstellen.
- Signaleren van structurele afwijkingen in dienstverlening, het initiëren van corrigerende maatregelen en het afhandelen van klachten.
- Fungeren als sparringpartner voor zowel klanten als interne teams over performance, processen en verbeteringen.
- Beheren van het SLA-framework en bijbehorende standaarddocumentatie.
- Leveren van input bij aanbestedingen en tendertrajecten.
- Uitvoeren van periodieke risicoanalyses met betrekking tot dienstverlening.
- Ontwikkelen en implementeren van een XLA-methodiek om de beleving van IT-dienstverlening structureel meetbaar en bespreekbaar te maken.
- Samenwerken met accountmanagers om klantverwachtingen, commerciële doelstellingen en klantstrategieën op elkaar af te stemmen.
- Bewaken en verbeteren van KPI’s en OKR’s die gericht zijn op zowel klanttevredenheid als operationele prestaties.
Wie ben jij?
- Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangetoond door een relevante opleiding.
- Aantoonbare ervaring als Service Manager of in een vergelijkbare rol binnen de IT-sector (minimaal 3 jaar ervaring).
- Grondige kennis van Service Management en SLA-beheer.
- Ervaring met klanttevredenheidsonderzoeken en het vertalen van feedback naar concrete verbeteringen.
- Sterke communicatieve vaardigheden en een scherp gevoel voor klantbeleving.
- Een visie op klantgerichtheid en de drive om XLA binnen Bossers & Cnossen verder op de kaart te zetten.
- Ervaring met ITIL of andere servicemanagementmethodieken is een pré.
- Commercieel bewustzijn en ervaring in samenwerking met sales of accountmanagement is een plus.
Wie zijn wij?
Deze rol ga je vervullen in een, vinden wij, ontzettend leuke organisatie! Bossers & Cnossen zet zich in voor de juiste IT-oplossingen. Wij vinden dat een goed functionerende IT-omgeving voor iedereen beschikbaar, toegankelijk en betrouwbaar moet zijn. Wij beheersen en beheren het hele speelveld, met 1 doel: iedere gebruiker beschikt over de juiste IT-middelen.
Om dit te kunnen realiseren geloven wij dat je iedereen de vrijheid en autoriteit moet geven om hierin naar eigen inzicht aan bij te dragen. Ondernemerschap in je eigen rol is ons uitgangspunt, jij bent tenslotte de expert op jouw gebied. Om die vrijheid kracht bij te zetten werken wij zonder hiërarchie, maar holacratisch. In een eventueel gesprek vertellen wij je graag hoe dit precies in zijn werk gaat.
Wat kun je van ons verwachten?
- Een zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen initiatief en impact.
- De kans om een sleutelrol te spelen in de doorontwikkeling van onze klantgerichte IT-dienstverlening
- Een open, transparante Holacratische werkomgeving waarin eigenaarschap en samenwerking centraal staan.
- Ruimte voor professionele groei en het volgen van relevante opleidingen.
- Salarisindicatie tussen €3.891 – €5.055,60
Enthousiast?
Mooi! Stuur dan snel je sollicitatie (cv en motivatiebrief). Zien wij een match? Dan nodigen we je uit voor een kop koffie, één van onze engineers, Marcel van der Vinne, gaat graag met je in gesprek! Heb je nog inhoudelijke vragen of ben je benieuwd of werken bij B&C echt zo leuk is? Stuur ons een mail op hrm@bnc.nl en we vertellen je graag meer!
Wij kijken uit naar jouw komst!
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Helemaal thuis in
Managed Services
Als jij je wilt focussen op je bedrijfsvoering en geen omkijken wilt hebben naar je IT-infrastructuur,
dan zijn de Managed Services van B&C echt iets voor jou.