Vacature: Support Engineer

32 uur | Groningen

Door de transitie naar een excellente klantbeleving zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die zelf een ster is in klantbeleving. Ben jij een kei in gesprekken voeren waarbij klantbeleving voorop staat? Heb je analytisch en probleemoplossend vermogen? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen als Support Engineer?

Als Support Engineer ben je voornamelijk werkzaam op de Servicedesk, maar je kunt ook werkzaamheden verrichten bij klanten op locatie. Je draagt zorg voor het contact met onze klanten en bent als geen ander in staat om de klant een positief gevoel over dit contact te laten houden. Elke melding is een case waarvoor jij verantwoordelijk bent: je beantwoordt telefonische vragen, behandelt e-mails en lost vraagstukken op, eventueel samen met de Engineers. Je bewaakt de voortgang en houdt klanten van melding tot afhandeling op de hoogte. Bij problemen kom je met passende oplossingen. Deze kennis deel je niet alleen in werkoverleggen, maar leg je ook vast in onze kennisbank. Kortom, samen met je collega’s overtref je de verwachtingen van onze klanten.

Wie zijn wij?

Nu en in de toekomst gaat IT over de gebruiker. Bossers & Cnossen beheerst en beheert het gehele speelveld. Ons doel? Het inrichten van een complete werkomgeving dat past bij de eindgebruiker van de klant.

En dat is nog niet alles. Bossers & Cnossen werkt nét een beetje anders dan je waarschijnlijk gewend bent. Wij kennen geen hiërarchie, maar werken holacratisch. Wat dat precies is leggen we je graag uit onder het genot van een kop koffie, maar de essentie is dat iedereen gelijk is, er veel vrijheid is en we je aanmoedigen om te ondernemen in jouw rol. Als je bij B&C aan de slag gaat verven we je in de eerste maand blauw! Dit doen we middels kennismaking met alle bedrijfsonderdelen, jou mee te nemen in onze holacratische manier van werken en door jou te coachen on the job voor een vliegende start.

Wie ben jij?

  • Je bent een enthousiast en energiek persoon;
  • Je bent van nature klantgericht (en dat is te horen in je gesprekken);
  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden
  • Je neemt nieuwe informatie snel op en ontwikkelt jezelf snel;
  • Je hebt een oplossings- en kwaliteitsgerichte instelling;
  • Je werkt nauwkeurig, ook onder druk.

Bel HR voor een kop koffie

Wat vragen we

  • Je hebt minimaal 3-5 jaar ervaring in een soortgelijke rol en bent in staat om snel inzetbaar te zijn;
  • Ervaring met ServiceNow (of een vergelijkbaar ticketsysteem) is een pré;
  • Je hebt de ervaring en het inzicht om de Servicedesk te verbeteren en de kwaliteit van onze service verder te verhogen.
  • Je kunt goed communiceren in het Nederlands en Engels;
  • Je hebt minimaal een afgeronde IT mbo-opleiding
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Een rijbewijs B is een pré.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een salaris tussen de € 2.566,20 en €3.436,40 bruto fulltime afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Een jaarlijks studiebudget van €1000;
  • 26 vakantiedagen met de mogelijkheid extra dagen bij te kopen;
  • Zeer aantrekkelijke pensioensregeling;
  • Een fiets- en sportplan;
  • Een hele gezellige personeelsvereniging;
  • En tot slot crypto aandelen in ons mooie bedrijf. Samen genieten van de winst!

Enthousiast geworden?

Terecht! Reageer snel met jouw cv en motivatiebrief, en als we een match zien nodigen wij je uit op ons kantoor voor een kop koffie en een goed gesprek. Hopelijk tot snel!

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Open sollicitatie

Bossers & Cnossen is altijd op zoek naar gedreven collega’s. Wie weet heb jij in huis wat wij nog niet zochten! Stuur je motivatiebrief en C.V. naar hrm@bnc.nl