Menu
  • Webshop
  • Support
  • Mijnbnc
  • Werken bij
  • Homepage
  • Cloud diensten
    • Back-up as a Service
    • IBM cloud
    • Microsoft 365
    • Microsoft Azure
  • IT-oplossingen
    • Datacenter
    • High Performance Computing
    • IT-werkplek
    • Networking
    • Proxmox
    • Software
  • Managed Services
    • Device as a Service (DaaS)
    • Managed infrastructuur
    • Managed networking
      • Camera’s as a Service (CaaS)
      • Firewall as a Service (FaaS)
      • Switch as a Service (SwaaS)
      • Wireless as a Service (WaaS)
  • Mijnbnc
  • Over ons
    • Aanpak & Cultuur
    • Contact
    • MVO & Duurzaamheid
    • Nieuws & Agenda
    • Partners
  • Tech Savvy
    • Aan de slag met MS teams
    • Werken met Microsoft 365
  • Werken bij
  • Support
    • Circulair
    • Dead on Arrival (DOA)
    • Repair
    • Retouren
    • Storing aanmelden
Servicevoorwaarden

Servicevoorwaarden

Klik hier voor onze servicevoorwaarden. (PDF)

Kunnen we je helpen?
Stel ons gerust een vraag

Ben je op zoek naar iets wat je niet op de website hebt kunnen vinden en denk je dat wij jou hier wel bij kunnen helpen?

Vul dan bijgaand contactformulier in. Zo kunnen wij je met de juiste persoon in contact brengen. We horen graag van je!

Juridisch

KvK nummer: 02044818
BTW nummer: NL805221165B01
Leveringsvoorwaarden PDF
Cookie- en privacybeleid

Bezoekadres

Wasaweg 3
9723 JD Groningen

Contact

Tel: (050) 850 69 00
E-mail: info@bnc.nl

Direct naar

IT-oplossingen
Managed Services
Managed Cloud
Werken bij
Contact
Klachtenprocedure
Support

DEKRA ISO 9001 / ISO 14001

  • Volgen
  • Volgen
  • Volgen

Sharing ideas & IT

Mijnbnc

Webshop
Bestel hier alles voor je werkplek of IT-omgeving

Klantportaal
Orders, pakbonnen en facturen inzien

Servicenow
24/7 incidenten melden, inzien en aanvragen doen

Services



Managed services

Managed infrastructuur
Managed networking
Servicedesk
Device as a Service



Cloud diensten

Microsoft 365
Microsoft Azure
IBM Cloud
Backup as-a-Service



IT-oplossingen

IT-werkplek
Datacenter
High Performance Computing
Networking
Software
Proxmox

Support



Support

Retouren
Dead on arrival (DOA)
Repair
Circulair
Storing aanmelden
Hulp op afstand



Contact

Bezoekadres
Wasaweg 3
9723 JD Groningen

Tel: (050) 850 69 00
E-mail: info@bnc.nl

Bossers



Over ons

Aanpak & cultuur
Duurzaamheid
Werken bij
Tech Savvy
Partners
Contact



Nieuws

Nieuws & agenda
Evenementen

Sharing ideas & IT

Bossers & Cnossen
Uw privacy & Cookies

Onze website maakt gebruik van cookies. Deze cookies worden gebruikt om bezoekers te meten en stellen ons in staat om video's van bijvoorbeeld Vimeo en Youtube te gebruiken. Deze organisaties kunnen uw gegevens gebruiken om u te volgen.

Functional Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}