mijnbnc
mijn BNC
Home E mijnbnc

Welkom bij mijnbnc. Als vaste klant vind je in ons klantenportaal, naast een gebruiksvriendelijke webshop, ook alle benodigde informatie, gevoerde communicatie en uitgewisselde documenten. Wij vinden het belangrijk dat alles overzichtelijk en laagdrempelig voor je inzichtelijk is en werken hard aan verdere verbeteringen van ons portaal.

In onze webshop of beter: klantspecifieke bestelportaal, vind je alle IT-producten en diensten die je wenst, tegen het met jou afgesproken prijsniveau. Je kan producten selecteren, specificaties bekijken en vergelijken. Je ziet ook meteen of de producten op voorraad zijn, bij een bestelling worden deze vaak al de volgende werkdag bij je afgeleverd. Na een bestelling controleert je vaste contactpersoon altijd nog even de opdracht. Bij twijfel of je bestelling wel klopt, bellen we even, zodat we kennelijke vergissingen voorkomen. Omdat we vrijwel alle leveringen uitvoeren met eigen transport, maken wij geen gebruik van track en trace. Je krijgt van ons een dag van tevoren per e-mail bericht wanneer wij langskomen om de apparatuur bij je af te leveren.

In het Service Portaal kan gepaste hulp gevonden worden voor uiteenlopende vragen. Je kan zelf een service ticket registreren en de voortgang van de oplossing van je storing en/of incident volgen. Ook vind je een rapportage van het aantal gemelde incidenten, doorlooptijd van de oplossing en alle afgehandelde tickets.

Met mijnbnc kan je altijd en overal bij jouw persoonlijke B&C-omgeving en blijf je altijd op de hoogte.

Regel het zelf

Bestel hier alles voor je werkplek of IT omgeving

24/7 incidenten melden, inzien en aanvragen doen

Orders, pakbonnen en facturen inzien