BNC Service
& support

Als je ondersteuning nodig hebt of een storing wilt melden,
dan kan je gebruik maken van de Bossers & Cnossen Servicedesk.

Home E D0 – HOMEPAGE E D1E – Support

Support 050 – 850 69 45
of mail naar servicedesk@bnc.nl

Onze Servicedesk is tijdens algemeen geldende werkdagen bereikbaar tussen 08.30 en 17.00 uur. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 050 – 850 69 45.
Je kan ook een e-mail sturen naar: servicedesk@bnc.nl of een storing melden via het storingsformulier.
Als vaste klant van Bossers & Cnossen krijg je ook een inlog voor ons Serviceportaal. Hier kan je ook een storing melden, de voortgang van de lopende tickets volgen en een uitgebreide rapportage krijgen van afgehandelde storingsmeldingen.

We hebben voor onze contractklanten ook een Calamiteitendienst die buiten kantoortijden bereikbaar is voor P1 incidenten.

Telefonisch

Van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 tot 17:00 uur op 050 – 850 6945.

Mail ons

Stuur een e-mail naar servicedesk@bnc.nl

Hardware storing

Laat het ons weten via ons storingsformulier en wij gaan voor je aan de slag.

Hulp op afstand

Veilige toegang en support op afstand. Start Teamviewer via hulp.bnc.nl

Retouren

Als een product je niet bevalt of je hebt een verkeerde bestelling geplaatst, dan mag je dit product aan ons retourneren.

Dead on Arrival

Een Dead on Arrival ook wel DOA genoemd is een product dat direct bij uitpakken c.q. in gebruik name blijkt niet te functioneren.

Repair

Als je een defect product hebt wat gerepareerd moet worden, dan kan je altijd contact opnemen met onze Servicedesk.

Circulair

Circulariteit is erop gericht om de levenscyclus van een product te verlengen, totdat gebruik echt niet meer mogelijk is.

Storing melden

Ai, je hebt een storing, dat is vervelend. We gaan er alles aan doen om je issue zo snel mogelijk te verhelpen.

Hulp op afstand

Veilige toegang en support op afstand. Start Teamviewersessie met één van onze specialisten in een nieuw venster.