Repair

Onze Servicedesk is tijdens algemeen geldende werkdagen bereikbaar tussen 08.30 en 17.00 uur.

Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 050 – 850 69 45.
Je kan ook een e-mail sturen naar: servicedesk@bnc.nl of een storing melden via het storingsformulier.

Home E D0 – HOMEPAGE E D1E – Support E D2EC – Repair

Support 050 – 850 69 45
of mail naar servicedesk@bnc.nl

Als je een defect product hebt wat gerepareerd moet worden, dan kan je altijd contact opnemen met onze Servicedesk. De Servicedesk van Bossers & Cnossen is jouw Single Point of Contact voor al je technische vragen of voor het melden van storingen. Onze Servicedesk medewerkers doen meer dan alleen de telefoon opnemen. Ze hebben kennis van uiteenlopende IT-oplossingen en software van verschillende fabrikanten. Ze vragen niet “zit de stekker erin”, maar analyseren samen met jou de storingsmelding en zorgen voor een snelle oplossing.

Als vaste klant van Bossers & Cnossen krijg je ook een inlog voor ons Serviceportaal. Hier kan je ook een storing melden, de voortgang van de lopende tickets volgen en een uitgebreide rapportage krijgen van afgehandelde storingsmeldingen.

Heb je een technische vraag?

Als je een technische vraag hebt, dan kan je ook contact opnemen met onze Servicedesk.
Mocht de vraag te complex zijn, dan kunnen de Servicedesk medewerkers terugvallen op ervaren engineers en consultants. Zij kijken vanuit hun verschillende specialismen naar de vraag en komen met een passende oplossing.

Bossers & Cnossen hanteert de gebruikelijke “Strippenkaart”, alleen wij noemen het een “Urencontainer”. Hiervan worden uren, die we besteden aan het beantwoorden van technische vragen van afgeschreven.
Als houder van een Urencontainer krijg je korting op het standaard uurtarief en een gedeelte van de ongebruikte uren kunnen worden meegenomen naar de volgende maand.​

Telefonisch

Van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 tot 17:00 uur op 050 – 850 6945.

Mail ons

Stuur een e-mail naar servicedesk@bnc.nl

Hardware storing

Laat het ons weten via ons storingsformulier en wij gaan voor je aan de slag.

Hulp op afstand

Veilige toegang en support op afstand. Start Teamviewer via hulp.bnc.nl

Helemaal thuis in
Managed Networking

Met het Bossers & Cnossen Managed Networking dienstenpakket bieden wij MKB bedrijven
een moderne en volledig beheerde netwerkomgeving, toegerust op de eisen die je aan een hedendaags netwerk kan stellen.