Narrowcasting binnen de Hospitality filosofie van Van ’t Hof Rijnland

Door: Bossers & Cnossen
Geschreven op: 12 juni 2018

Categorie

Tags

Werken bij Bossers

#werkenbijbossers

Narrowcasting binnen de Hospitality filosofie van Van ’t Hof Rijnland

Één van onze tevreden klanten is Van ’t Hof Rijnland vastgoedmanagement. Sinds een jaar maken zij gebruik van onze narrowcasting oplossing in een van hun locaties in Groningen. Locatiemanager Lawrence was een jaar geleden op zoek naar een communicatiesysteem voor in zijn pand met 284 studenten appartementen, en vond na een bezoek aan een Lunch & Learn sessie zijn partner in Bossers & Cnossen.

Had je een jaar geleden al eens van narrowcasting gehoord?

“Ik kende de term narrowcasting alleen in combinatie met het ontwerpen van grafische vormgeving. Ik wist niet dat de techniek zoals toegepast narrowcasting heet en was al enige tijd op zoek naar een dergelijk communicatiesysteem. Via Maryciel ben ik terecht gekomen bij een kennis sessie over de narrowcasting en de rest is geschiedenis”.

In het complex in Groningen wordt de narrowcasting ingezet om de 284 studenten te bereiken en extra informatieservice te faciliteren. Zo wordt er gecommuniceerd over belangrijke telefoonnummers bij storingen, is er een koppeling met de OV tijden van bus en trein, een koppeling met UIT Groningen waar nieuwe events zichtbaar zijn en met een studentenvacature site.

Ook maakt Lawrence optimaal gebruik door binnen gekomen pakketten te plaatsen op het scherm. “De studenten kijken elke dag wel even voor het pakket overzicht, zo hoeven ze alleen bij ons aan te bellen wanneer ze werkelijk weten dat hun pakket geleverd is en kan ik vanachter de computer in een klap aangeven voor wie een pakket is binnengekomen. Een win-win voor beide partijen”.

Hoe heb je de implementatie ervaren?

“Vanaf het begin loopt het contact soepel. Van tevoren is er goed nagedacht over wat wij als locatie willen met narrowcasting en het loopt gewoon. Extra vragen zijn snel opgepakt, zoals de aanvullende koppeling met UIT Groningen. Ik heb tot nu toe eigenlijk nooit problemen en vind de service gelijk gebleven als na de eerste maand”.

Wat vind je van het contact met Bossers & Cnossen?

“Er is een deskundige en informele sfeer qua contact. Dat werkt erg prettig. Hero weet gewoon echt wat hij doet. En mochten jullie niet direct het antwoord hebben dat wordt er heel transparant aangegeven dat jullie dit eerst gaan uitzoeken om vervolgens jullie woord na te komen”.

Met de Servicedesk heeft Lawrence eigenlijk nog geen contact gehad. “Ik heb één keer uitval gehad, en dit was binnen één uur gefixed”. De Servicedesk is op werktijden beschikbaar om ook na de implementatie bij vragen de gebruikers altijd te woord te kunnen staan.

Categorie

Tags

Werken bij Bossers

#werkenbijbossers

Ook interessant